Ben de ilk agızdan almıstım ve sersem gibi yaptı cok fena carptı yani. Toplantılara sarhos gibi girdim. Sonra doktorum vajinal yolla alırsam hem bu tarz yan etkilerin olmayacagını hem de ilacın daha etkili olacagını söyledi. Gerçekten de öyle oldu, tabii siz yine de kendi doktorunuza danısın derim.