Buseemm 16. Haftamda sessiz bir yerde nefesimi tutarak konsantre oldggumda elimle hissetmiştim. 18 de net hissediyordum, başkaları da hissediyordu, 19. Haftamdayim şuan baya baya halay çekiyor içerde 😀 ilk gebeliğim ve kız bebek, ilk gebelkte geç hissedrsn 20 den önce anlamazsn dediler ama bende gayet net. Gebelikten önce gobegm yoktu nerdeyse ve karnım şuan baya büyük onun etkisi olablr belki