1931 5 aylıkken yaptırdım okadar iyi oldu ki diyorum iyi ki yaptırmışız doktorlarda erken olmasını oneriyor genelde cocuk hicbirseyin farkında değilken aradan çıkmış oluyor oleriki dönemlerde travma yaşayan çocuklar bilenoluyormus bir tanıdığımız 7 yaşında oğlu sunnet yaptıracak ama çocuk durmamış sanırım ileri tarihe ertelemis göndermiş doktor.Ben kesinlikle erken sunnet rahatlık diyorum..