1931 bi doktor 3 ayından önce yaptırmayın çok fazla yapışma oluyor 3 ayından sonra ideal yaptırabilirsiniz dedi bende öyle yapacağım bu ay randevu aldım 3 ayı bitiyor bizimde. İlk zamanlar hep yattığı için kolaylık oluyor ama yapışma riskini göze alamazdım.