Elmaliturtam1 ben ilk oglum icin dogdugunda yaptırdım özel hastaneydi hastaneden taburcu olmadan sünnet yapildiginda cok cüzi ucrete yapilmisti. Simdi ikinci oglum dogacak hastanem yenidogan sunneti yapmiyormus bende suan yer araştırıyorum ama ucretler fazla ozelde