Cansuuuh ayy en sinir olduğum ve zamanında benimde kafamda kurduğum bir konu.. benimde doğumuma 1 hafta var ve artık bu konudaki netliğimi herkese gösterme cesaretim var. O senin çocuğun kimseye öptürmek zorunda değilsin. İnsanlar isterse kıskanıyor desin isterse başka bir şey. 9 ay karnında taşıyarak sen çektin tüm iyisini, kötüsünü. Annesine herkes saygı duymak zorunda. Misafir geldiğinde de odandan ve beşiğinden çıkarma yeni uyuttum de ve uzaktan baklamalarını sağla veya yeni emzirdim kusmaması için yatakta kalması gerek de ve geçiştir. Bizim bebeklerimiz milletin oyuncağı değil, anneliğinin keyfini çıkar ve siniri bozan şeyleri içinde tutma. Aklından geçeni ağzına dök ki herkes bir şey diyip sana anneliği öğretmesin. Herkes ilk anne oluşunda tecrübesiz olabilir ama bunu belli etme. Ben yaparım de ve kimseye ihtiyaç duymadığını net bir tavırla belli et. Canını sıkma güzel anne, bebeğin yalnızca sana ihtiyacı var 💖