Cansuuuh yani gerçekten insanların bu anlayışsızlığı … bende kesinlikle öptürmeyi düşünmüyorum, kayinvalidenize de kendisinin büyüttüğünü , bu bebeğin sizin olduğunu ve neyin nasıl olmasi gerektiğine eşinizle karar verdiğinizi söyleyin bence . Ne kadar çok izin verirseniz o kadar çesitlenerek artar bu durum. Umarım eşinizde destek olur size