Cansuuuh şahsen ben öpmeye değil durmadan bebeğimle fotoğraf çekinilmesine dahi karşıyım. Ama gelenler dua edelim kucağımıza ver ayağına 3-5 tur döndürdüler ellerinde. Üstüne Mevlüt için bir araya geldik yine aynı şey, durmadan fotoğraf çekinmeye çalışıyorlar o fotoyla napacaklarsa. Ben de çocuğumu ellerinden kurtardığım her fotoğrafta yüzünü kendime döndürdüm görülmesin diye, inadıma yapar gibi yüzünü göster vs dediler. Eşimin arkadaşları gelip öptüler. Kötü niyet yok diye bir şey diyemedim ama sinirimden hala deliriyorum. Anneyim, ben koruyamazsam kim koruyacak nasıl hayır diyemiyorum diye kendime kızıyorum. Ama yapım böyle. Bence benim gibi olmayın istemediğinizi dile getirin yoksa sinirden kendinizi yersiniz. Çocuk öpücükten hasta olursa kimse değil siz bakacaksınız. Düşündükçe sinirleniyorum 😅😅