Birkedibirbebek
Evet ağrılar normal bebeğin yerleşmesinden dolayı oluyormuş ama kendinize dikkat edin yinede ağır seyler kaldırmayın kalp atışını duyarsiniz inşallah ben 6+4 de duymuştum ilk kalp atışını çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ☺️🙏