Edakgndzzz Kubraileri haftaya gidicem inşallah görürüm 🙏🏻 Daha yeniyim çok acemiyim hiç birşey bilmiyorum
Kubraileri Edakgndzzz Benimde ilk gebeliğim bende çok heyecanliyim inşallah duyarız kalp atışını inşallah sende görürsün bebegini😘
Kubraileri Edakgndzzz çok şükür duyduk kalp atisimizi gelisimimizde iyiymiş darısı senin bebişe kuzum🥰
Hacerayydin Edakgndzzz insallah yaa cok heyecanliyim 4 bucuk sene ustune ilk gebeligim korkuyorm biraz
Askkokuluyavrum Hacerayydin benimde 4. Haftamdi betam 2850 çıktı 2 gün önce kese gördüm Pazartesi gün insaallah kalp atışı duymaya gidicez Allah sağlık versin evlatlarımıza
Emelim Edakgndzzz canım öncelikle hayırlı olsun allah kucağına almayı da nasip etsin inşallah 🙏 bulunduğun yerdeki sağlık ocağından Bilgi alabilir ve gebelik kaydı oluşturtabilirsin değerlerine de doktora gidene kadar baktır derim ben ☺️
Askkokuluyavrum Edakgndzzz gec döllenme olmustur canim belki benim adetimi 5 gün geçmişti o rakamı gördüğümde
RumeysaK Edakgndzzz geç döllenme olmuştur herkes aynı değerde olucak diye birsey yok kendine sıkıntı yapma