Askkokuluyavrum kız herşey okuyorum yâ yok görünmedi sıkılıyor anne sonra görüyor.🤗 birben galiba bekledim çok nerdeyse ne de kan testi yaptım 😀gittim 6 haftayı geciyordu tamam dedi gebesin haftaya gittim kalbini dinledim sabırsızlandım ama kafa karışıklığından iyi oldu tabi herkes benim gibi olmaya bilir herşey okuyoruz canım