Kevser_emrah Canım Allah şimdiden kucağına almayı nasip 5 haftada kese gözükür 6 haftada kalp atışını duymaya başlıyormussun benim şuan 7 hafta yarın inş kalp atışlarını duymaya gidicem ❤️
Solmazaltinisik Edacım sen doktoruna git o seni yönlendirecektir her bebeğin ve annenin durumları değişkenlik gösterir doktorun sana doğru tarihleri söyleyip hangisi tarihlerde gelmen gerektiğini söyleyecektir
Hacerayydin Benimde ilk gebeligim kan degerim 4. Haftada 261 cikri keseyi gormek icin sabirsizlaniyorm tahmini ne zamn gorurum 😍
Askkokuluyavrum Hacerayydin benimde 4. Haftamdi betam 2850 çıktı 2 gün önce kese gördüm Pazartesi gün insaallah kalp atışı duymaya gidicez Allah sağlık versin evlatlarımıza
Kubraileri Bizde 8haftalik olduk henüz kalp atışı için gitmedik 5haftalikken gittik gördük cuma kalp atışı için gidicez çok heyecanliyim sizde oylemiydiniz?
Edakgndzzz Kubraileri haftaya gidicem inşallah görürüm 🙏🏻 Daha yeniyim çok acemiyim hiç birşey bilmiyorum
RumeysaK Edakgndzzz Ben 4+4 de gördüm keseyi herkeste aynı olmuyor ama isterseniz bir hafta daha bekleyin ☺️
Semuss Edakgndzzz bende bugün gittim 4 haftalıkken gitmiştim sizin gibi heyecan yapıp ama gözükmez dedi doktor . Bugün gittim gözüktü darısı size inşşalh biraz daha bekleyin isterseniz ☺️
Solmazaltinisik Edakgndzzz ric ederim şimdi güzel bir doktor bulmalısın annesi sağlıkla kucağına alırsın inş 🙏🏻
Kbrasuer Kalp atısını ve keseyi görmek için 5 hafta yada 6 haftalık olman gerekiyor canım ama yinede git doktora söyle şikayetlerin varsa kalp atısını duyunca çok mutlu oluyosun❤️
Hacerayydin Edakgndzzz insallah yaa cok heyecanliyim 4 bucuk sene ustune ilk gebeligim korkuyorm biraz