Ftmnnr Hasel0503 baş ağrısı yeminle geçmiyor geçip geçip geri geliyor hayatımda ilk defa bu kadar uzun süre ağrı çektim ne yapsam nafile yani
Gmzcngz kamigns biz şanslı olanlardanız 😊 benim bulantı var kusma yok ama şükür sıkıntısız atlatıyorum
Ftmnnr Hasel0503 şeyi keşfettim ben buzu enseye ve sakaklara tutunca bı rahatlama geliyo kesin çözüm değil ama ağrıyı azaltıyor
Asfur Bende 10 haftalık oldum. Çok şükür bulantım yok ama aşırı hantallaştım yerimden kalkacak gücüm yok resmen. Hatta daha da ilerisi nefes almakta güçlük çekiyorum 🤦🏻♀️
Rumeysa_01 hbzkurtt 8+2 görünüyor uygulama da ama ultrasonda salı günü 7+3 göründü doktorum yumurtlaman bir kaç gün geç olmuş önemli değil dedi 💕
Aserpil Buseemm benim geç döllenme değil aslında dün Dr 8+3 dede tarih cuk oldu çünkü biz eşimle 8 temmuza kadar ayrı şehirlerdeydik o günden sonra ilişki oldu. 🤭😁 Çok şükür dün kalp atışında duydum . İçim rahatladı 🥰
Buseemm hbzkurtt amin insallah canim gecsin artik onun yüzüne sigrayai bile biraktim 😂 sigaradan tiksindim