Kızlaaar şafak arkadaşlarımı bulduğum için çok mutluyum şuaaannn ben temmuzda 11 nur oldum ağustosta 14 nde oldum bu ay için de 15 i gösteriyor biraz fazla Kasık ağrım var koku hassasiyetim birde çok sık idrara çıkmam var özellikle geceleri ama biz bir yıldır denizyoruz olmuyor bu ay bu şekilde belirtilerin olması normal mi sizce yada birşey varsa bile bu kadar erken başlaması normal miiii 💖