SariLale22 Solmaz-Papatya biz baya değerlendirdik ama vakittiyse 1 gün bile değerlendirsek yeterli olur bence vakti değilse her gün olsada nafile 🥺
Birdemetyasemin SariLale22 bende şuan aşırı bir kasık ağrısı var. Afedersin göğüs ucum yok normalde onlar çıkmış belim ağrıyo . Adete yakın bende bel ağrısı olur farklı bir belirtim olmaz adete de epey var bilemiyorum kendimi kandırmak ta istemiyorum bekliyorum sadece 😀
SariLale22 Birdemetyasemin aynı durumdayız psikolojik olabilir diyenlerde var eşimde mesela 1 hafta önce ve dün sabah rüyasında ben hamilelik testi yapıp ona veriyormuşum pozitifmiş sen hamilesin diyip duruyor ama üzülmek istemiyorum
Birdemetyasemin Solmaz-Papatya evet işte bu yüzden yanılıp hayal kırıklığı olsun istemiyorum ama daha adete de var bilemedim o yüzden
Solmaz-Papatya Birdemetyasemin adete 8 gün kaldı benim pek bir umudum yok zaten ben iki ay önce 20 haftalık bebeğimi kaybettim kırkim çıkınca etrafımdakiler korunma deyip durunca denedim yoksa rahmimin daha dinlenmesi gerekiyor
Birdemetyasemin SariLale22 yaaaa 🥹 inşallah eşinin rüyası çıkar canım birbirimize dua edelim artık bu ay yapacak bir şey kalmadı başka.
Birdemetyasemin Solmaz-Papatya başın sağolsun canım. Etraftakileri boşver sen hazırsan yap . Hakkında en güzeli olsun inşallah
Edizhr Kubra0606 adetime 11 gün kaldı dün kan testi verdim rahatsızım aşırı kasık ağrım var ama sonuç 0.1 olsaydı çıkardı diye düşünüyorum
Kubra0606 Edizhr 11 gün çok erken rahime yerleşmeden nasıl beta artsın ki😊gecikmeden kan vermeyin bence
Cicek_ Günaydın kızlar 💕 benimde bat 12. karnıma kramplar giriyor, göğüsüm de sızlıyor. Rahim filmi çekinmiştim bu ay tüplerim açıldı. O yüzden çok ümitliyim. Bu ay hepimiz hamileyizdir inşAllah 💖
Solmaz-Papatya Birdemetyasemin Sağol teşekkür ederim canım Allah razı olsun Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı güzel ahlaklı evlatlar nasip etsin
Cicek_ Birdemetyasemin inşAllah senin belirtiler de bebekten dolayıdır😍 beklemedeyiz bakalım. Zor dayanıyorum test yapmamak için ama çok erken daha😄