Sedanur8224 12 sene bir fiil sigara içen ve sigara içmeyi çok seven biri olarak hamilelik haberini aldığım an paketimi çöpe attım birdaha da ağzıma sürmedim. Aynı zamanda stresli bir isim var canımın istediği çok oldu ama her seferinde bebeğime zarar vermeye hakkım olmadığını ve bunun geçici bir süreç olduğunu, belli bir sure sonra istersem yine icebilecegimi düşünerek kendimi telkin ettim. Dogum sonrasi herhangi bir sağlık problemi olursa kendimi asla affetmeyeceğimi düşündüm hep. Bunu sizi yargılamak için değil belki ufak da olsa faydası olur diye yazıyorum, lütfen yanlış anlamayın 🫶