Ben uzun yıllardır sigara içen biriyim, kendimi bildim bileli. Şu an 32 yaşındayım ve bebeğimi 4-5 haftalıkken öğrendim, öğrenir öğrenmez hemen bıraktım. İlk bıraktığım zamanlar kabızlık sorunumu sigaraya bağlıyordum 3-4 gün sonra 1 tane içeyim belki faydası olur dedim ama inanın içim istemedi hemen söndürdüm, bunu birkaç defa yaptım. Demek ki sigara biyolojik bir bağımlılık değil, tamamen psikolojikmiş. Biyolojik bir bağımlılık olsa ben bu kadar kolay nasıl bırakabilirim. Bir de bırakınca hiç sinir stres yaşamadım, çok daha iyiyim, mis gibi kokuyorum hep :) İnsanın içinde bir canlı olduğunu düşünmesi net bırakmak için yeterli bir sebep bence. Çok dua ettim inşallah doğumdan ve emzirdikten sonra da içmem bırakırım tamamen.
Şu an iğreniyorum, kokusuna bile tahammül edemiyorum.
İnanın hamile kardeşlerim, başarabilirsiniz. Direk bırakın bence azaltmak ile olmaz.