İçmeyin nolur o kadar zararlı ki :(
Şimdi biri çıkar ben içtim bebeğim sapasağlam der bu herkes için geçerli değil.
Hamile kalmadan önce günde 2 paket içiyordum çok zor bıraktım ama bıraktım , içinde bi canlıyı mucizevi şekilde 9 ay taşıyabilen biri sigaraya yenik düşmemeli ben vicdan azabı sayesinde bıraktım eşim hiç elinden düşürmüyor evin her yerinde sigara var, bazen ona marketten sigara alırken bile göbeğimden utanıyorum kendim içmesem de öyle zannederler diye git kendin al diyorum