gktgmom merhabalar bebişinizi sağlıkla büyütün inşallah ❤️ geçmiş olsun sizede anneliğiniz hayırlı olsun 🧿 öncelikle bu sürecin gecici olduğunu unutmayın lütfen sürekli böyle olmayacaksınız sürekli canınız acımayacak geçecek 🫂 bol yürüyüş bol bol yürüyüş başka bir çözümü yok maalesef kabız olmamaya özen gösterin beslenmenize dikkat edin onun dışında sadece bebek için değil bebek olmadığındada kalkın yürüyün uzanmayın evet çok zor biliyorum can çok tatlı ağrı sızı olmaması için insan kıbırdamıyor ama ne kadar hareket ederseniz o kadar toparlanırsınız tek çözüm yürümek ❤️