Sezeryan olanlar tuvalet ihtiyacınızı giderirken hafif ıkındığınızda dikişler çok acıyor mu acaba veya gaz çıkarmaya çalışıp ıkınınca. Kronik kabızım da ıkınmadan lavaboya gidemiyorum ne içsem de işe yaramıyor bende sezeryan olacağım ondan çok korkuyorum