gktgmom yaaa inanamıyorum biz burada normal doğum hayalleri kurarken ikimizin de acil sezaryene alınması 🥹 ben de aynıyım biz 9 günlük olduk bu gün 28 in de doğurdum hiç suyum kalmamış acil aldılar kızımı 3 kilo doğdu , sezaryen çok zormuş gerçekten dediğin gibi destek almadan son 2 gündür yerimden kalkıyorum hala bezini almak için eğilemiyorum annem alıyor , sütüm azaldı stresten sarılık sınırda çıktı yatış yapacaklardı eve git iyice besle akşam yine bakalım dediler tüm gücümle çocuğumu emzirdim akşam biraz düştüğü için yatış vermediler , mama takviyesine başladım çok şükür iyiye gidiyor şimdi , tek avuntum kızımın sağlıkla yanımda olması çok şükür rabbime 🤲🏻🥹 sana da çok geçmiş olsun canım arkadaşım en kısa zamanda toparlayacağız stres yapma olur mu herşey çok güzel olacak Allahın izniyle