Nurlena kendi doktorum takip edicez dikişe gerek yok dedi istememe rağmen, sonra perinatoloğa gittim önceki erken doğum hikayemi biliyodu ve 29mm ölçtü ve serklaj yapalım sana istersen önlem amaçlı aynı şeyleri yaşama dedi ve bikaç örnek gösterdi canlı şekilde bu vesileyle yaptırdım bende iyi ki yaptırdım diyorum, psikolojik olarak çok rahatladım . Amin zamanında, sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🙏🏻