Nurlena önceki hamileliğimde 1 hafta doğum sancısı çektim doktorunda ihmali vardı elbette bunda, nstye bağlayıp bakabilirdi sancılarıma vs . Enfeksiyonumda vardı aynı zamanda ama son dk farkettik biz herşeyi. 3 gün hastanede yattım ve o psikolojiyi hala atlatamadım. Oğlum 26 hafta 600 gram doğdu 5.5 ay küvezde kaldı ama 1 yıl önce 11 aylıkken kaybettim. Belki zamanında ölçüm yapılıp önlem alınsaydı oğlum şuan kucağımda olabilirdi. O yüzden bu sefer önlem amaçlı da olsa serklaj yaptırdım çünkü gerçekten o psikolojiye bi daha girmek istemiyorum. Serklajın bi zararı olduğunu hiç duymadım, doktoruma da güveniyorum 35 haftanın üstüne çok doğum taşımış bugüne kadar çünkü serklajla. Ben elimden geleni yaptım diyorum artık gerisi Allahın takdiri maalesef. Oğlumda şöyle bi 3-3.5 ay daha dayansa herşey yoluna girecek