Nurlena anneden başka kimseye laf düşmüyor bence bu konuda en çok acıyı çeken anne diğerleri baba bile iki günde normal hayatına dönüyor bunun iç hesaplaşmasını siz yapacaksınız evladınızın kötülüğünü istemezseniz tabiki iki farklı görüş var bu konuda serklaj öneren çok iyi doktorlarda var önermeyenler de bence elinizden gelen her şeyi yapın Allah korusun bu sefer bişey olsa diğer sefer yine serklaj deneyeceksiniz bu süreçlerin hepsini yaşadığım için konuşuyorum yanlış anlamayın hakkınızda hayırlısı olsun inşallah