Eşim koldan vuruyor her akşam, 19 haftadır öğrendiğimizden beri kullanıyoruz, ama kollarım facia durumda yani mosmor o kadar kötü oldu ki, şişen yerler bile var bazen iğne denk gelince çok acıtıyor. Göbekten korkuyorum, sanırım koldan devam edeceğiz, doktorum sonuna kadar kullandıracak gibi.