Soprano bende de pıhtılaşma var bir sağlıklı doğumdan sonra ikinci kalp durması kürtaj pıhtılaşma çıktı öğrenince gel iğne baslicam dedi ama betayi görür görmez başlanıyor anladığım bu ay denedik adet 18 gösteriyor inşallah gelmez bende bekliyorum 18 ini öğrenir öğrenmez doktora gidicem