Ebruyi
Kubosh
iki farklı doktora sordum ikisi de kıza benziyor dedi özeldeki doktorum 13ünde tekrar gel %90 kız dedi bir daha bakayım alışveriş yapma dedi bekliyorum şuan 😅 ama iki doktora sordum ikisi de kıza benziyor diyince ben kendimi kız olduğuna inandırdım heralde değişmez die düşünüyorum 😅