19 a girdik bugün, geçen haftadan beri hareketleri hissediyorum, gittikçe daha kuvvetleniyor. Özellikle farkettiğim bazı şeyler var tabii, mesela üzüm yedikten sonra daha çok hissediyorum. Yatarken fiziksel rahatsızlık başladı, ne sağa sola dönüp yatabiliyorum ne düz yatabiliyorum, nefesim kesiliyor bazen, batmalarım var. Biraz zorlanmaya başladım, çünkü bana doktorum sürekli yatış verdi hiç hareket edemiyorum bu yüzden acayip hamladım, diz kapaklarım bile ağrıyor. Allah sağ Salim kucağımıza almamızı nasip etsin bebeklerimizi. Ben bu arada cinsiyetini 13.haftadan itibaren kız olarak öğrendim, hala net 🙏🙏