Ebruyi 19+5 olduk bizde en başından beri rahat geçiriyorum hamileliğimi çok şükür inşallah da böyle devam eder çalışıyorum çünkü 🥲 16. Haftada kız olacağını öğrendim özelde 18. Haftada da kendi doktorum teyit etti kız diye Allah gönlüme göre verdi çok şükür 🥰 hareketlerini de 2 haftadır hissediyorum bu arada önce bağırsak hareketi gibiydi sonra biraz daha netleşti 🧿 sağ Salim alalım hepimiz de bebişlerimizi inşallah kucağımıza 😊