Merhaba ben ikili tarama testi yaptırdım 11. Haftada bebegin ultrasyonda ense kalınlığı normal nazal kemiği oluşmuş dediler kanda bir risk göründü 1:283 diye değer sonucu doktorum nıpt test onerdi kandan bakiliyormus böyle Bi durum yaşayan var mı aranızda. Bu test ücretli ve maliyeti yüksek bunun sonucunda sorun çıkarsa zaten göbekten sıvı almak gerekiyormuş yaptırıp yaptırmamak arasında kaldım böyle birsey yaşan varsa yazabilir mi