mucizemgelsin61 sibelasy Anladımm geçmiş olsun çok şükür geçti benim bacak ağrım şiddetliydi yani 1 2 saat sürdü sadece.
Queen3524 sibelasy Ben amniyo için haftamı bekliyorum fetal dna yaptırmıştım orda down turner edward negatif geldi ama doktor yetmez dedi amniyosentez yaptıracağım o yüzden
sibelasy Queen3524 insallah sorunsuz gecer temiz sonuclar alirsiniz Sizde hangi bulgular vardi detayli ultrason da yapilmis miydi?
Burcubb0707 Bende dün gittim ens ekalınlığı 3.50 çıktı burun kemiği var o iyi ama ense kalın pazartesi günü CVS yaptıracagım bebekten biyopsi alıcaklar :(