Minkkk trabzondayım acilde bir kez yaptırdım başka sefer gittiğimde yapmıyoruz biz acilin görev tanımına uymuyor dedi doktor . Daha önce yapmıştılar burda dedim yanlış yapmışlar dedi aile hekimine gönderdi . Özel sektörde çalışıyorsa insan hastayım diye izin almak hastaneye aile hekimine sağlık ocağı için izin almak çok zor 😞