Ftrhn Emisen7 bat 3 ara ara adet olacak gibi ağrım oluyor bide bel ağrısı. İlişkiden 8 gün sonra kan da negatifti o yüzden ümidim yok ama geçmesini bekliyorum
Ftrhn Papatyam02 bazen bu bile olumlu bi belirti. Yani ben gebeliklerimde adete yakın bitmişri ağrım falan. Mesela benim de bat 3 ama adet ağrım var
Papatyam02 Ftrhn insallah ya normalde adete bır hafta kala gıgus sısmeye acımaya baslardı yumurtlama gununden berı oyleydı ama son ıkı uc gundur hersey kesıldı 🙏🥲
Gamzebz Bat 3 eylül sabah erken gebelik testi yaptım negatifti inanılmaz kasık ağrım var adet olacak gibi ağrıyor bilemiyorum 😮💨
Elif-ada- Bat 3 31 de test yapmıştım negatifti hiçbir belirtim yok olsa çıkardı diye düşünüyorum sizin bat kaç test yaptinizmi?
Ftrhn Kızlar yarın adet olmam lazım. Geçen hafta kan negatifti. İlişkiden 1 hafta sonra vermiştim. Şuan testlerim böyle hem kaset hem erken gebellik. Hiç ümdiim yoktu ama bir mucize sanki
Elif-ada- Ftrhn Benimde yarın adet günüm bende Catlamanin 8.gunu kan vermiştim negatifti bugün birhafta oldu kan vermenin üzerinden en son 31 de test yapmıştım yine negatifti siz hiç 1 hafta içinde test yapmismiydiniz yoksa adete 1 gün kajami yaptiniz
Canco Nurbl ovulasyonda yumurtlamayı görünce bırakmış mıydınız yoksa yapmaya devam ettinizde koyulaştığını mı gördünüz
Nurbl Canco ara ara yaptım hergün yapmadım yumurtlamadan sonra adete yakın pik gibi görününce gebelikten şüphelendim
Canco Kızlar bat 4 eylül bugün elimde gebelik testi yoktu çokça ovulasyon testi olunca yaptım gebelik varsa çok koyu çıkıyor diyorlar ama benim çok silik çıktı yine de bir ihtimal var mıdır hamile olup ovulasyon testi silik çıkabilir mi?? Nurbl Elif-ada- Ftrhn
Szrbkt Bat 4 benim de bugün hafif bi lekelenmem oldu. Yerleşme kanaması da adet gününe yakın olur yazıyor ama bilmiyorum.umarım öyledir