SM5534 Ade535 ultrasyonda ense kalınlığı anlaşılıyormuş sanırım tabiki ultrasyon yanılma payı yüksek ama benim doktorum baya inceledi suan sağlıklı görünüyor dedi,bende fetal dna yaptırdım bugün bakalım hayırlısı allahtan inşallah
SM5534 Ade535 ilk defa duydum bunu bana kaç doktor dediki 25 tane firma var hepsi aynı sistem çalışıyor bütçenize göre bakın karar verin dedi ben panorama şirketini daha iyi duydum şikayeti yok Amerika’ya gönderiyorlar kanı inş hayırlısı olur hakkımızda
Ade535 SM5534 görsel yükleyebilsem brosür atayım. Eurofins araştırabilirsiniz. Gerci artık yaptırmıssınız. Güzel sonuclar almak dileği ile.
Ade535 SM5534 testte belli oluyormus iste. Sanıyorsam 60-70 hastalığa bakıyordu bizim test. İste fiyatına göre 10 tane bakanda var.
SM5534 Ade535 evet bu firmayıda duydum ben panoramaya güvendim biraz sanırım birde çoğu kişi önerdi bu firmayı memnuniyetde vardı inşş güzel olur hepimizin sonuçları
SM5534 Hale_canoglu Malesef daha çıkmadı benden 2. Defa kan alındı veri yetersiz demişler labaratuardan oyuzden 11 eylülde tekrar kan verdim birkaç güne çıkar diye ümit ediyorum
SM5534 Hale_canoglu Ayyyy inşallah ya güzel sonuçlar alırız sizinkide 2 güne çıkar bence genelde 12 güne çıkıyormuş
Ayse0575 Arven-Doruk fetal dna delesyon ve duplikasyonlarada baktığı için maalesef yeterli olamayabiliyor sonuç konusunda. Ben yaptırdım delesyon saptandı amniyosentez yaptırmak zorunda kaldım. İnşallah tüm annelerin sağlıklı bebekleri olur. İnsan kahroluyor gerçekten 3 gündür ne yaşadığımı bilmiyorum😞
SM5534 Ayse0575 ya bende de 2. Defa kan alınmıştı malesef kan yetersiz gelmiş yine bende aynı stresi yaşamamak için para iadesi istedim 1 aydır uğraşıyorum artık sürekli bekleme süreci yaşamamak istemedim iade istedim sizede geçmiş olsun
SM5534 Hale_canoglu aaa çok sevindim güzel sonuçlar oldu sanırım hangi firmaya yaptırmıstınız panoramamızda benimde 2.defa on alınmıştı malesef yüne yetersiz veri dediler bende para iadesi istedim sürekli bekeleme sürecine girmek istemedim çünkü çok stresli geçiyordu
ufbus010315 Minnos_34 evet fetal yaptırdıktan sonra digerlerini yaptırmıyosun fetal cok kapsamlı cünkü daha iyi maddi gücün varsa yaptır ben yaptırdım kafam rahat
Bilge-96 Minnos_34 hayır geçmez en temizi amniyosentezdir. Örneğin Fetal DNA’da risk görülürse yine amniyosentez ister doktorlar. Fetal DNA’da ikili üçlü taramalara göre yanılma payı çok daha az evet ama var yani. Amniyosentezi de rutinde sizin istemenizle yapmazlar gerçi tarama testleri yüksek riskli gelirse isterler