Hale_canoglu aaa çok sevindim güzel sonuçlar oldu sanırım hangi firmaya yaptırmıstınız panoramamızda benimde 2.defa on alınmıştı malesef yüne yetersiz veri dediler bende para iadesi istedim sürekli bekeleme sürecine girmek istemedim çünkü çok stresli geçiyordu