SM5534 Hulyasi Canım ben direk fetal DNA yaptırdım doktor diğer testler olasılığı söylüyor seninde kafan haliyle çok karışır dedi aslında eşim fetal dna istemiyordu fikrimiz değişmez diyordu bende en azından nedir değildir bilmek için yaptırmak istedim kafam çok karışık
Ade535 SM5534 benim doktorum down sendromu %100 ultrasonda belli olmaz ama fetal dna yani nıp testte cıkıyor dedi.
Ade535 Aslaninannesi_ hepsinin kapsamları ve taranan hastalık sayıları ayrı. Yurt dısına gidenler bile farklı. İtalyaya giden amerikaya giden fransaya giden ayrı oluyor. Yasım genc ama yaptırmak istedim. Bütcemde uygundu en iyisini seçtim. 27.000 yapıyordu sanırım.
Hulyasi Ade535 iyi olmuş benim bütçem uygun olmadığı için ve mecburi.kaldigim için uygun seçmek zorunda kaldım
Aslaninannesi_ Hulyasi canım sen öğrenmek istediğini öğren için rahat etsin her firmanın sunduğu farklı oluyor benim firmanın bana sunduğu pakette Amerika’ya giden en kapsamlı olandı ama benim aklımda inan tek bu hastalık vardı diğerlerini düşünmedim bile sende sonuçlarını aldığında inan hamile olduğunu yeni öğrenmiş gibi olacaksın 😊
Ade535 Ceydametee benimde öyle 12 haftada cinsiyet öğrendik. Hatta 12 bile değildi sanırım. Ve fiyatı paketi herseyi değişiyor. 38.000 olanda vardı. Benimki 27.000 olandı. En kapsamlı olanı yaptırdım. 38.000 olan babadanda kan alıp dna sına bakıyor.
SM5534 Ade535 ultrasyonda ense kalınlığı anlaşılıyormuş sanırım tabiki ultrasyon yanılma payı yüksek ama benim doktorum baya inceledi suan sağlıklı görünüyor dedi,bende fetal dna yaptırdım bugün bakalım hayırlısı allahtan inşallah
Ade535 SM5534 evet izmir temcilcisi belgin hnm. Bizim doktor bütcemizi sordu. Sınırsız dedik. Baska bir sirket söyledi. İtalyaya gidiyor. Dünyanın en kapsamlısıymış. 27.000 fiyatı. Ama aynı firmada erkeğin dna sına bakanda var. Ona 38.000 dediler. Ben 27.000 olanı yaptırdım.
SM5534 Ade535 ilk defa duydum bunu bana kaç doktor dediki 25 tane firma var hepsi aynı sistem çalışıyor bütçenize göre bakın karar verin dedi ben panorama şirketini daha iyi duydum şikayeti yok Amerika’ya gönderiyorlar kanı inş hayırlısı olur hakkımızda