Konu sahibine hak veriyorum ben. Bir oğlum var ve cinsiyet seçme imkanım olsa, Türkiye’de yasal olsa bir de kız çocuğu yapardım. Bir kızı olup da ikinciyi de erkek istemesinden doğal ne olabilir ki? Başlık sahibi zaten zor bir gün geçiriyor, bebeğini kaybetmiş dahi olabilir biraz anlayışlı olalım lütfen 🙏🏻