Asya95 Mzzz her türlüde olsa benim sorunum senin değil Kendi hayatina müdahile ede bilirsin başkalarinin değil
Asya95 Bergamot o lafi kendinden uyduruyor Ben kürtaj yapmak istemiyorum ve kendimede o şansi hiç vermiycem.Cünki kizim var ve başkada kiz istemiyorum.Rast gele ilişki yaşamiyorum ki kürtaj şansim olsun Onun kafasi almiyor
MorKelebek54 Asya95 diyolar diyip genelleme yapmayin. Ne olursa olsun sizde bi evlat sahibisiniz. Dusmanima dahi oyle bi soz kullanmam ben.
Asya95 MorKelebek54 2 kişi söğlediya ben diyen keslere nazaran yazdim.Demeyen alinmasin ki.Başka ülkede burda kazandigimizi kazanamayiz Burda kaç yilin emeği var
Emel5805 Bbk88 AA kalite de olsa 5.gunde olsa tutacak diye bişey yok Allah ol diyince oluyor biraz sabır biraz tevekkül dua ile …istersen genetige gönder yine olmayınca olmuyor….
Bbk88 Emel5805 tabiki de öyle orası kesinlikle hiç birseyin garantisi yok zaten sadece ihtimaller dahilinde olani söyledim yoksa kaliteli de olsa tutmayip orta kalite olup tutan bile var 💜🤲 sizin tüp bebek mi