Asya95 benim de 1 oglum var 4 sylik. Yine cocuk istedigimde ya kiz ya erkek bana fark etmez mesela. Anlayamiyorum neden illa erkek bebek? Ya da kiz bebek? Anlayamayip anlam veremedigim icin soruyorum. Ben 3 yil evlat hasreti cektim kiz erkek fark etmedi hic. Evladim olaun anne olayim bebegim saglikla dogsun da gerisi onemli degildi benim icin. Evlat hasreti ceken her anne ne demek istedigimi cok iyi anlar. Siz çekmemişsiniz (rabbim de cektirmesin insallah) o yuzden anlamaniz cok zor☺️ hic düşündunuz mu erkek cocuk icin bu kadar ugrasiyosunuz ama ya rabbim seni kiz evladinla sınarsa? O zaman napcaksin