Günde 2 paket içiyordum, geceleri uykudan kalkıp içiyordum , elimdeki beni kesmezse hemen peşine bi tane daha yakıp iciyordum sonuç olarak noldu? Bıraktım.
Ben tiryakiyim , çok strese giriyorum vs diyerek kendinize yandaş aramayın. Zaten bırakamam mantığıyla yola çıkıp diğer içenlerle birbirinizi gazlamaya çalışıyorsunuz biri aksini söyleyince de kızıyorsunuz.
Doğurduktan sonra yine içer miyim evet bir süre sonr bence içerim ilk doğumda da öyle olmuştu ama şu hamilelik sürecinde bıraktım çünkü bu benim bebeğime karşı sorumluluğum. Su an onun kaderi benim elimde.