Bende 22. haftama kadar içtim günde 2-3 tane falandı ama, sonra rahim kısalığından dolayı erken doğum riskim vardı yaşama riski çok düşüktü ben 20 gün hastanede yattım o psikolojiyle o sigara öyle bir bırakıldı ki anlatamammm. Yani bende iradesizdim vicdan yapıyordum herkes söylüyordu hrpsine hak verir ama bırakamazdım. Ama o hastanede çocuğumu kaybetmeyle burun burunayken öyle bir korktum ki ona zarar vercek herşeyi bıraktım. Böyle bişeyle inşallah karşılaşmayın ama, çocupunuzu kaybetceğinizi düşünün ve bırakmaya çalışın hiç değilse en aza indirin 😞