Ecekrk dogurangaplumba geçen eşimle diyoruz keşke sigara içsek hiç zararı olmasa hiç zehirlenmese sadece zevkini alsak aynı hesap bizde bıraktık ama bırakmak istiyor muyuz emin değilim 😂
dogurangaplumba Ecekrk 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 biz bi ara bıraktık ama farkında değildik bıraktigimizin evde hiç sigara yok ertesi gün izmire ailemin yanına gitcez hazırlık yapıyoruz işte ben esime diyorum git al eşim bana diyor git al biz eşya hazırlarken filan unuttuk sonra izmirde 2 ay kalcaz diye temizliğe giriştim yemek filan derken oturduğumuzda saat gece 12 1 filan oldu sabah kahvaltı ev toplama eşyaları araba koyma derken öğlen çıktık yola akşam izmire vardık o günde öyle bitti ondan sonraki gün annem sigara içerken biz eşimle birbirimize baktık gülmeye başladık eşim dediki hala çok üşeniyorum ya bırakalım yada git al gel kahveyle içelim bende inat ettim gitmedim öyle bıraktık biz aylarca içmedik sonra bizim boşanma muhabbeti oldu o ara başladık içmeye ama hala almaya üşenince bırakıyoz 🤣🤣
Ecekrk dogurangaplumba bizde içmediğimiz dönemlerde hep deli gibi kavga ettik ya eşim acayip sinirli oluyordu ya ben çok üzerime sigara fırlatıp içte kendine gel diye yalvardığını biliyorum sonra en sonunda işte o bıraktı biz yine kavga ettik ben evden gittim daha fazla seni dinleyemem diye oda inat edip içmemiş neyse sonraki güne barıştık ama 3-4 gün sinirliydi sonra bir sabah uyandım sende içme artık dedi tamam dedim öyle pat diye bıraktım o kadar şaşırdık ki çünkü eşim ağlama krizleri kavgalar katliam çıkartmamı bekliyordu evde ama artık sinirlendikçe ben kendimi kızım için sakin olmam gerek diyerek kontrol ettim öylece pat diye bıraktık
BetulSahin5444 Gzmel Bende içerdim ama hamile kalınca iğrenç kokmaya başladı şuan istesemde içemiyorum işime geliyor umarım sizde tiksinti olur
Minnaksever Ecekrk içicem diyip şartlamayın kendinizi ben hep Allah’ım bi daha nasip etme diyodum normalde de başlama niyetim yoktu arada yokluyodu ama sıkıştırmıyodu o an kafam çok bozuktu eşime karşı öyle saçma bişeye girdim de içtim hatta icemedim ama iyi oldu tabi komple silindi
Mlsaa99 arseraps keske bu konustugun kadar kolay olsaydi şu sigarayı birakmak elimden geldigince azalttim 1 e dusurdum gunde icmeyi . Diyeceksin onu da icme ama olmuyor sinir krizleri bas agrisi vs degil stres bebegime daha cok zarar verip dogurabilirim
arseraps Mlsaa99 ya arkadaşım konuştuğun kadar kolay olsaydı diyorsun kolay diyen mi var ay sabahtan beri kimlere ne açıklıyorum ya içerseniz için yahu aaa. Ben bıraktım bana da kolay değil benim de başım ağrıyor sinir vuruyor napalım şimdi bana kolay mı sizce? Umarım sizde sigarasızliga alışırsınız kolay gelsin
arseraps Gzmel yorumumu silip bana cevap mi veriyorsunuz? Bir benim çocuğum kıymetli diyen yok sizin çocuğunuz beni hiç ilgilendirmez lütfen olayı başka yerlere çekmeyin. Ben bıraktım bravo diyin diyen de yok ne yazdığımı anladınız mı acaba onu bile anlamamışsınız ilk önce yazılan şeyi anlatılmak istenileni anlayiniz sonra cevap veriniz. Beni ilgilendirmez istediğinizi için kimse de karışamaz tercih meselesi dedim amaaa koydum araya ama içenlerde birbirinizi burada gazlamayin bırakan insanlara he kolaydı diye sallayan birileri vardı ben de onlara cevap vermiştim hanımefendi lütfen biraz okuduğunuzu anlayarak cevap yazın.
ykaya18 Canım benim doktorum dedi ki, sigara içmediğin zaman daha çok strese gireceksen eğer günde 3 tane kadar içebilirsin bizim için stres çok daha zor demişti. İçmemeue çalışıyorum ama canım isterse de kendimi zorlamıyorum içiyorum
dogakartal Gzmel 8+5 günlük oldum 1 haftadır içmiyorum midem bulanıyor kokusundan da kendisinden de normalde içerdim ama bende birden iğrenme geldi çok şükür içmiyorum içim çok rahat
Lilamorr06 Kizlar bende hamileyken içen biri olarak hepinize hak veriyorum. 28 Haftada rutin kontrolde doktor plesantnin yaşlandığını söyledi bunun tek sebebi sigaraymis açıkçası korktum. Doktorum yenildi önceden içtiğimi bilmiyodu. İlla olacak diye bisey yok ama garantiside yok ben karşıyım bırakacaksın dedi hatta bana sayı bioe verdi ortalama 7 tane içiyorsun diye. Psikolojik demek ki şuan içemiyorum kendimi zorluyorum. Umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız.