Gzmel canım bende iradem yok diyordum ama varmış gebeliğimde 2 kere 1 fırt çektim o kadar vicdan yaptım ki sonra anlatamam sigara elinin altında olmasın ben esime dedim ki bana paket alma sigara bırakma buldukça içerim esim zaten içmemi istemiyor canım çok isterse senden çekerim demiştim 9 ay boyunca evde sigara bulunmadı bizim sende öyle yap evde sigara oldukça içersin kuruyemiş ye,meyve ye,sakız çiğne bunlar isteğini keser. Şuan emzirme dönemindeyim bebeğim 3 buçuk aylık eşim sigara bırakırsa içiyorum bırakmazsa içmiyorum bazen bırakıyor 2 3 tane kahve içerken 2 fırt çekip atıyorum gerçekten zararlı bebekte fiziksel engel olmayabilir ama astım bronşit gibi solunum rahatsızlıkları kalp ve böbrek rahatsızlıkları olabiliyor bunlar gebelikte yada doğumda olmasa bile yatkınlık oluyor