Rabiamina kac gun oncenin postu kac tane aciklama yazmisimdir eminimki ama hepsini okumamissiniz aradan secip sormussunuz herhalde ya da yeni okuyorsunuz, birinde normal dogum ilerlerken dogum yaptiran doktor boyle uzun surecek senin de canin yanmasin saatlerce sezeryanla alalim demis acikcasi, saglik sorunu olmadigini soylediler. Ben de ona istinaden yazdim. Doktorun normal dogum seyrinde ilerlerken desteklemesi cesaretlemdirmesi ve yardimci olmasi gerekir diye dusunuyorum. Sanci uzun surecek diye direkt sezeryan yapalim sen de kurtul demesinden hoslanmamistim. Zaten ben de ozel takipliyim kendi dogum seklim de henuz belli degil. Hatta boyum kisa bebek iri oldugu icin bana da sezeryan daha mantikli gibi dedi doktor ama normal ihtimali de var. Hatta buna da post acmistim herkes normal dogum yaptirmamak icin her seyi diyolar diye yorum yazdilar burada.