Kesinlikle onermedigim bir durum belki ben kötü ebelere denk geldim bilmiyorum , Bursa’da doğum yapmıştım sabah saat 8 gibi (36+5 te) suyum geldi hemen doğum odasına alıp sancı verdiler ertesi gün sabah ezaninda doğumum gerçekleşti suyum kalmamıştı yalvardım ebelere kan geliyordu bebeğimin kafasını gördüm aşağıda çok acı çektim birdaha devlette dogurmam dedim , şimdi 2 gebeliğim