eylulus ben devlette yaptım Samsun Çarşambada. Mükemmeldi tek kelimeyle. Okuduğum devlette normal doğum olumsuzlukları başlığı adında sayısız yazıdan o kadar korkmuştum ki hastaneye ilk girdiğimde ağladım 😄 ama her şey çok güzeldi, ilgi alaka güler yüz vs. Odam ayrıydı, duş aldırdılar, sürekli hareket halinde olmak iyi olduğu için odama pilates topu, merdiven, vs şeyler geldi. Ebeler çok güler yüzlü ve tatlıydı hala daha konuşurum ikisiyle de 💛 Asla yatırmadılar nst dışında hep hareket ettim benimle yürüdüler ben istediğim gibi odadan çıktım koridorda yürüdüm. Doğum sonrası da aynı şekilde emzirmeye yardım ettiler, refakatçim yarım saatliğine ayrılmak zorunda kalınca bebeğimin bakımı yaptılar. Şimdi 2. Hamileliğimin yarısındayım onlar sayesinde asla korkmuyorum, iyi ki varlar 💛 Rabbim herkese böyle güzel doğum süreci versin inşallah