eylulus devlette hemde tecrübelilerdir diye doğum hastanesinde doğurdum ama kimseye önermiyorum. Hem tavırları azarlar gibiydi, hem doğum sonrası bakım yoktu, hem epizyo dikişlerini çuval büzer gibi diktiler, hem atoni gelişti ama biz tam teşkküllü değiliz(doğum hstanesinde doğum yapıyoruz ama tüm seçenekler düşünülmemiş bir hastaneymiş) deyip başka hstaneye sevk ettiler. Çok pişmanım . Doğum süreci boyunca yalnızdım odadan dışarı çıkmak bile yasaktı psikolojik olarak yıpratıcı oldu benim için