Aysenurr1 evet ilk gebeliğim az kaldı doguma 35+1 im🥰, keseyi görmeye gittigimde demişti bunu bana araştırdım o an baya,sonrası doktor korkulacak birşey yok deyince az içim ferahlamisti şimdi terkar aklıma geldi, sağlıkli olsun da her bebek neredeyse oluyor sarılık benim korkum kanla ilgili oldu