Ays-0 Bizim de kan grubumuz sizinkilerle aynı, sarılık olarak doğmadı. Sütüm geç indiği için mama takviyesi vermek zorunda kalmıştık, mama verince hiç sarılık da olmadı. Hastanede 1 gün kaldık, sadece taburcu ederken eğer sarılıktan şüphelenirseniz hemen hastaneye getirin demişlerdi