Mrvpkkn Gunluk ev isimi annem veya boluserek yapiyoruz yemegi ben yapiyosam mutfagi o topluyo, buyuk temizligede birisini cagirip yaptirdik cok sukur halloldu hersey 🫠
Lovelovebaby Mrvpkkn çok iyi temizlik bitince insanın üzerinden yük kalkıyor. Bende bieaz daha bekletiyorum çünkü fabrika var yakınımda oranın dumanı pisliği evimin içinde her dakika camlar sürekli kirleniyor yoruldum vallahi 🥺
nazel123 Lovelovebaby bende 34.haftadayım az birşey yapıyorum yoruluyorum özellikle akşam aşırı halsiz kalıyorum oda oda gidiyorum eşim de ufak ta olsa yardım ediyor birde kızım var bir yandan onu oyalıyorum flan yani sünüp gidiyor biraz işler insallah bu hafta bitiririm daha buzluk hazırlığı da yapmadım
Lovelovebaby nazel123 sizin işiniz daha zor çocuğunuz olduğu için Allah yardım etsin yavaş yavaş biticek sağlık olsun yeter ki . Ben 2 poşet sarma 2 poşet çörekotlu kurabiye 2 poşet sigara böreği 2 poşet fındıklı kurabiye 2 poşette poşette poğaça koymuştum Allah’tan ekleme yapabilirsem yapıcam yapamazsam hazır da alırım yeterli olur zaten
Meltemm21 Lovelovebaby 2 haftada bir evime gelen bir abla var doğuma yakın tekrar çağırıp detaylı temizlik yaptıracağım şuan 29 haftalık hamileyim evimi temizliyorum ama hemen yoruluyorum son haftalar daha da ağırlaşırım
Lovelovebaby Meltemm21 evet ben bu kadar halsiz olacağımı düşünmezdim birde nefes almakta zorluk çekiyorum baya
Bergamot Lovelovebaby imkanınız varsa bir yardımcı tutun. Yoksa anne, kayınvalide, görümce kim varsa yardım isteyebilirsiniz. Doğum yaklaştı ev temiz olsun diyip temizlik yaptığım günün akşamı doğum yapmıştım (36 hafta)
Enfal_06 Bergamot ay ciddi misiniz ben korktum şimdi ağrılarınız mi başladı doğum olduğunu nasıl anladınız
Abbasova_gunay Lovelovebaby ben kayinvalidemle otudugum icin sorun olmuyor sagolsun yardim ediyor hall ediyoruz🥰
nazel123 Lovelovebaby sarma dışında diğerlerini yapabilirim insallah bende kızım anaokuluna başlıcak onun için yapacağım
nazel123 Lovelovebaby bize dayanmıyor ya atıyorum buzluğa hadi biraz yiyelim derken bitiyor birde hemen 😂
Lovelovebaby Bize de normal de dayanmıyordu ama daha yapamicam için buzluğa dokundurmuyorum 😀 adım aticak halim yok zaten bı daha yapamam 😀😀
Enfal_06 Lovelovebaby 36+6 yim tüm temizliğimi kendim yaptım camlar dolaplar aklınıza ne gelirse hepsini yaptım 1 hafta sonra doğumum var üsten süpürüp silinmesi dışında bişey kalmadı tek başıma yaptım yakınımda kimse yok kimseden bişey beklemiyorum buzluk hazırlığı yapmadim kayınvalidem gelicek yemeği o yapar evi de temizler eşimle beraber o yüzden kafam rahat
Lovelovebaby Enfal_06 bende beklemiyorum kimseden Tabiki eşim diyor o bu gelsin birlikte yapalım diye. Eşimle ikimiz daha iyi yaparız diye düşünüyorum
Bergamot Enfal_06 öğlen sancım başladı akşam da suyum geldi. Hastaneye ucu ucuna yetiştik diyebilirim. Son haftalarınız ve 34 çokk erken riske atmayın lütfen 🙏🏻
Enfal_06 Bergamot benimde ara ara ağrılarım oluyor yorgunluktandir diyorum hiç böyle düşünmemistim erken değil de 36+6 yiz doğumumuz planlı ona göre rahat hareket ediyordum da siz böyle diyince korktum yapmam artık
Bergamot Enfal_06 aaa vakit baya yaklaşmış. Normal doğum istiyorsanız dert etmeyin doğumu kolaylaştırmış olursunuz. Ama sezaryen düşünüyorsanız çokk dikkatli olun lütfen 🙏🏻
Enfal_06 Bergamot ya keşke normal doğum çok istiyorum tabi ama sezeryan olucak önün rahatlığıyla hareket ediyordum dikkat ederim artık